« Hydre de Lerne »
Voir le profil de l'utilisateurhttp://www.nous-sommes-de-ceux.com/t12011-sergio-je-te-frapperai
▹ DISPONIBILITE : Oui
▹ MESSAGES : 482
▹ INVESTISSEMENT : 35

▹ AGE : 55 années botoxées.
▹ APPART : #411 où il a une piscine gonflable — possède un appartement à NYC.
▹ TAF : Empereur d'une nouvelle armée de Bartolotti — propriétaire et gérant du cabaret "666" — médecin du Parking.
▹ AVATAR : Jeremy Irons.

MA RENOMMÉE DE MERDE :
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Mer 14 Déc - 11:45
Bienvenue ! CUTE Qu'il est beau ROBERT

BLACK HOLE

Les Bartolotti t'appellent...

Sergio en un tweet:

Sergio loveur de février:

Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Mer 14 Déc - 21:48
Ian: Trois pur sang et l'autre Anglaise
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 15 Déc - 2:59
Bienvenue parmi nous ! DE CEUX
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 15 Déc - 9:08
Finn: Déjà toi et ta soeur c'est galère, s'il en débarque d'autre, je n'ai plus qu'à m'enterrer au fond du jardin le plus proche.
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 15 Déc - 10:38
--" Non mais genre! Tu ne vas pas te plaindre en plus!

Grand Bro, bienvenue à toi! Soit sage bien sure et ne fait rien que je ne ferais pas U.U (en gros : soit un vilain garçon, friendzone tes crushs et fait des truc illegaux #jesuislafranginequiamaltournée )
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 15 Déc - 11:52
T'es surtout Anglaise soeur...

Ian : L'autre est juste le PDG d'une distillerie MIAOU
▹ MESSAGES : 381
▹ INVESTISSEMENT : 0

▹ AGE : Inconnu
▹ APPART : New York
▹ TAF : Colporter les ragots
▹ AVATAR : Un voisin ?
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 15 Déc - 17:09
Bartholomew sérieux, tu veux pas porter un prénom encore moins crédible ? T'es sure que t'es pas un Donnelly caché ?
Bienvenue quand même Mewmew NIARK

Des ragots croustillants ?
Envie d'embêter quelqu'un par sms ?
Envoie nous un message, on ne mord pas. Pas trop...
CLIQUE CLIQUE CLIQUE !
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Sam 17 Déc - 3:40
J'avoue, moi quand j'ai vu Bart, j'ai pensé à
Spoiler:

Bienvenue Laughing
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Dim 18 Déc - 10:50
Bienvenue sur le forum Smile Bon courage pour ta fiche ♥️
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Mar 20 Déc - 11:48
sacré titre mais Bienvenue DE CEUX HAN I love you
Invité
Invité
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   Jeu 29 Déc - 4:47
Mon frère cey pas un Donnelly wesh !
Bro j'espère que t'es en vie je t'en voudrais pas sinon MIAOU
Contenu sponsorisé
MessageSujet: Re: BART + They crept up on that sleeping Scotsman quiet as could be lifted up his kilt about an inch so they could see and there behold, for them to view, beneath his Scottish skirt was nothing more than God had graced him with upon his birth ♫   
Sauter vers:  
Partagez | 
© NOUS SOMMES DE CEUX | Optimisé sous Google Chrome et Firefox.
Merci de respecter notre travail, nos idées ainsi que celles de nos membres.